Pagina's

vrijdag 2 september 2016

Ontvangen flipbook #1: Tracey uit U.S.A.

Swappen is leuk. En vooral flipbooks ruilen is leuk. Je leert mensen van over de hele wereld kennen, ziet nieuwe technieken en doet heel veel inspiratie op. Het grappige aan een Facebook-groep is dat je mensen en hun stijl al een beetje leert kennen. Ik was bezig met een flipbook en plaatste een foto in de groep met de vraag of iemand wilde swappen. Tracey reageerde meteen enthousiast en via persoonlijke fb-berichtjes wisselden we adressen uit en hielden we elkaar op de hoogte van de verzending.

Probleem was wel dat de US-mail, of de Nederlandse, de boel flink vertraagde. Ik had het boek van Tracey al lang ontvangen, maar zij die van mij nog niet. Ook een ander flipbook dat onderweg was naar de U.S.A. deed er al meer dan 6 weken over. Inmiddels doe ik er voor de zekerheid maar een douaneformulier bij op, al hoeft dat niet perse. De eerste zending met formulier was na een week echter op de plek van bestemming. Gelukkig kwam het flipbook voor Tracey uiteindelijk bij haar aan.

Hieronder de foto's van het prachtige flipbook dat ik van Tracey kreeg. Het is een boek gemaakt van een filefolder met een tikkie vintage. Er zat een pakketje met mooie journalingkaartjes bij, evenals een zakje met van alles en nog wat.


een grote tule strik houdt het boek bij elkaar

de binnenkant

prachtige kleuren
en nog wat leuke goodies extra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten