Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

Scrapping #3: Meer France

Ik heb de scrappagina voor mijn stiefdochter al laten zien, maar de achterkant nog niet. Ik weet niet of het gebruikelijk is om beide zijden van zo'n scrapblad te gebruiken, maar ik vond de achterkant ook erg fraai, dus ik heb het wel gedaan. Ook op deze pagina heb ik vakantiefoto's gebruikt. Het is een foto van ons overnachtingsadres Chateau Melay en een foto van dochter en vriend in de tuin.


Achter de foto's zit een stuk van een papier waarin brood verpakt wordt in Frankrijk. Ik neem dat soort dingen altijd mee om te verwerken in projecten: tijdens een vakantie groeit er ergens een stapeltje papier met bonnetjes, zakjes en meer spul. De paarse letters komen uit het setje dat ik bij een flipbookswap heb gekregen. Het paarse plaatje met de bloem er op kleurt er mooi bij: liefhebbers zullen het herkennen als een van de goodies uit het Flow Papierpakket. Als decoratie heb ik paarse golfkarton stroken gebruikt, die ik ooit bij Sostrene Grene heb gekocht. De kartonnen tekening rechtsboven is gemaakt door Nika, dochter des huizes in Chateau Melay.

Zoek je een leuk vakantieadresje in het noorden van Frankrijk? Of een overnachtingsplekje als je naar het zuiden van Frankrijk trekt? Chateau Melay is echt een aanrader, klik hier voor de website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten