Pagina's

donderdag 22 september 2016

Ontvangen flipbook #2: Courtney uit U.S.A.

Inmiddels weten jullie het al: ik doe regelmatig mee met flipbook-swaps. Meestal zijn het georganiseerde swaps met een thema, waar je je voor in kunt schrijven, soms zijn het privé-swaps. Deze zomer was het thema zomer (yay!). Ik werd gekoppeld aan Courtney en ging los met de vrolijke kleurtjes, fruitstickers en -plaatjes, ijsjes, slippers en meer van dat spul. Helaas heb ik verzuimd foto's te maken van mijn creatie, dus nu wachten we maar op de volgende zomer.

Courtney was op vakantie, dus het duurde even voordat ik contact met haar had. Bovendien had ze het heel druk, dus ze vroeg of ik het erg vond een kant en klaar mini-album te ontvangen. Een mini-album is een soort flipbook met uitvouwbare pagina's. Ze deed er wat foto's bij van verschillende exemplaren en ik was meteen verkocht. Leuke kleurtjes! En boy oh boy, I love her style. Dus ik heb een berichtje gestuurd dat ik daar helemaaaaaaaal geen bezwaar tegen had en een poosje later kreeg ik fun mail uit de Verenigde Staten. Geniet mee van wat foto's.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten