Pagina's

zondag 22 januari 2017

Ontvangen flipbook #7: Rachel uit Groot-Brittannië

In een eerdere blogpost heb ik het flipbook laten zien dat ik maakte voor het huwelijk van Rachel (klik hier) en vertelde ik ook hoe wij in contact kwamen. Het was een druk jaar voor Rachel, maar net nadat ik verhuisd was kreeg ik een pakketje uit Groot-Brittannië. Het was geen verrassing, want we hadden mailcontact gehad, onder andere over het adres, maar dat maakt het plezier van zo'n pakketje niet minder. Er kwam een prachtig flipbook uit de enveloppe!

Ik ben echt gezegend met Rachel, want wat maakt zij mooie dingen. Ze is meesterlijk in het gebruik van pastelkleuren. Daar ben ik toch al zo dol op, maar zelf gebruik ik meestal de wat fellere varianten en Rachel kan ook heel goed uit de voeten met de zachte pastelletjes. Het is heel lief en zoet, maar ook weer niet te... en dat is knap gedaan. Daarnaast is ze, net als ik, van de details. Het moet allemaal keurig afgewerkt zijn en dat is het ook. Overigens vind ik het helemaal niet erg als ik flipbooks of andere handwerken krijg waarbij dat niet het geval is, maar voor mezelf ben ik daar heel pietluttig in en dan is het grappig om te zien dat anderen dat ook hebben.

Rachel heeft een flipbook aan een ring gemaakt. Je ziet ze niet zoveel, dus dan is het extra leuk om zo'n exemplaar te ontvangen. Iedere pagina is met evenveel liefde en aandacht gemaakt, de goodies zijn met zorg uitgezocht of vervaardigd en passen er perfect bij. Het is weer zover, ik heb van alle pagina's een foto gemaakt en ook nog wat detail, dus geniet mee van Rachel's creatie.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten