Pagina's

dinsdag 10 oktober 2017

Ontvangen flipbook #8: Janine uit Duitsland




Ik heb al vaker werk van Janine laten zien. We hebben een aantal swaps gedaan: voor de "Kerst in juli"-swap zijn we gekoppeld door een facebookgroep, daarna hebben we privé twee keer iets voor elkaar gemaakt. Vorig jaar hebben we het thema herfst gekozen voor een van de twee privé-swaps. Het flipbook dat ik voor Janine maakte, heb je kort geleden kunnen zien (klik hier voor de link). Hier is de creatie die ik van Janine kreeg. Eigenlijk is het geen flipbook, maar een decoratieve hanger. Het bestaat uit 4 dubbelzijdige vierkanten, aan de voorkant versierd met de letters FALL en aan de achterkant met onder andere mooie goodies. De vierkanten zijn met lint aan elkaar bevestigd en je kunt het ook ophangen aan een lint. Janine heeft met mooie bruintinten gewerkt en zoals gebruikelijk is het prachtig afgewerkt en bijzonder gedetailleerd. Ik blijf me verbazen over het talent van deze Duitse craftster en hoeveel werk en aandacht ze aan haar creaties besteed. Deze hanger hangt nu al bijna een jaar in mijn hobbykamer, maar ik heb tot de herfst gewacht om hem aan je te laten zien. Geniet mee op onderstaande plaatjes.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten