Pagina's

zaterdag 29 april 2017

Embellishments #4: Verzameling

In de internationale flipboek-facebookgroep zijn er niet alleen flipboek-swaps. Soms maak je iets anders, zoals een set tags of een aantal embellishments. Kameka en ik waren aan elkaar gekoppeld voor de embellishment-swap. Zij kreeg van mij allemaal notitieboekjes (zie blogpost): ik kreeg van haar allemaal verschillende decoraties, mooi gepresenteerd in een foto-albumpje. Kameka was ook de bedenker van dit evenement, dus ik was de koning te rijk.

Het pakje was al veelbelovend: mooie kleurtjes, leuk papier, lief lintje, een schitterend label en een zelfgemaakt kwastje. Er kwam een plastic foto-album uit, gevuld met prachtig papier (in mijn favo kleuren) en natuurlijk embellishments. Kameka had gekozen voor verschillende soorten, allemaal even leuk. Er waren meer zelfgemaakte kwastjes, gevouwen rozetten (mooi!), strikken van leer en vlinders met meerdere lagen. Alles is even netjes afgewerkt. Ik vind het bijna zonde om ze te gebruiken en vooralsnog zitten ze nog mooi in het album. Op een kwastje na, die heb ik wel verwerkt in een project.

In ieder geval was ook dit weer een geslaagde swap.  Je houdt er leuke spulletjes aan over, maar vooral ook veel ideeën. Ik ga maar eens rozetten vouwen. Proberen. Voor jullie heb ik nog wat foto's, ze zijn niet superscherp, maar je krijgt een goede indruk.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten