Pagina's

woensdag 24 augustus 2016

Scrapping #2: Kittycat

Ik heb de smaak te pakken met het scrappen. Mijn tweede onderwerp is een heel dankbare: onze kat Gina. Voor de liefhebbers: Gina is een Noorse boskat, 3 jaar oud en heel lief, behalve tegen andere dieren en onze meubels. Poseren voor foto's hoeft van haar niet zo, dus voor die paar mooie exemplaren die we hebben, zijn er vooral ook heel veel mislukt. Lang leve digitale fotografie!

Voor deze pagina koos ik een foto uit van een slapende Gina. Ik deed er een grote project life-card achter met daarachter nog een papiertje met rozen. Dat plakte ik op een basisvel in oud-roze (van het merk Basic Grey). Aan de linkerkant zie je drie linten in een mooie licht-taupe kleur, met een beetje glans. Achter de foto plakte ik twee plaatjes uit een Action-kaartenmaakblok. Achteraf denk ik dat het mooier was geweest als ik de onderste een randje had gegeven, maar ach... al doende leert men. Ook het dream-plaatje komt uit zo'n boekje.

Aan de rechterkant zie je een tekst. Deze heb ik uit een oude agenda geknipt van Jeanne d'Arc Living. Daar staan nog veel meer mooie quotes in, dus die komen vast nog wel vaker langs in een project. In deze stond trouwens een drukfout, maar daar letten we gewoon niet op. De roze glitterletters komen uit een stickeralfabet dat ik lang geleden bij de Pipoos heb gehaald. Er zijn niet zoveel letters meer over, maar Gina kon ik nog net maken.

De blaadjes vind ik echt geweldig. Het zijn labels van Jurianne Matter, te koop bij Dreamkey Design (klik hier voor website), sowieso een prettig 'adresje' voor paperlovers. Mooi gevormde labels van stevig papier in precies de goede kleuren. De 5 papieren bloemen komen uit een uitdrukvel van Studio Light. Als finishing touch heb ik 3 parelmoer bloemetjes rond de foto geplakt. Het zijn eigenlijk kralen en ze waren in de aanbieding bij Trendy Kim, een hobbywinkel hier in de buurt (website).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten