Pagina's

woensdag 7 juni 2017

Art journal #9: Today is a good day

Omdat de vorige pagina zo donker was geworden, koos ik van de weeromstuit voor vrolijke kleurtjes: rood, turquoise en oranje. Ik had op youtube een filmpje gezien waarin iemand stukjes mooi papier verwerkte in een mixed media pagina en dat leek me ook wel leuk. Daarnaast wilde ik eens iets met cirkels doen, onder andere omdat ik een mooie stempelset had besteld. De foto's laten het proces mooi zien, in de korte toelichting als bijschrift vertel ik wat ik heb gedaan.

Na de gesso heb ik inktspray op de pagina's gesprayd. Daarna
heb ik er wat druppels wat er op laten vallen, die ik
vervolgens met een keukenpapiertje heb gedept.
Ik heb een stempelset met verschillende formaten cirkels.
Door de cirkels is een soort kriebel getekend.
Uit een mooi papier heb ik met twee formaten cirkelponsen
rondjes gepuncht. Met een stencil en gel is een patroontje
van stippen aangebracht. Door de gel zit een heel
lichtpaarse en witte verf.
Tot slot nog een mooi project-life kaartje met een randje
van dezelfde inkt als de stempels.


Materiaal: Distress Spray Stain in de kleur Abandoned Coral, Dylusions spray inkt in de kleur Vibrant Turquoise, stempelset van Ali Express, stempelinkt van Heidi Swap (kleur marine), papier van Action, ponsen van Sostrene Grene, medium gel van Amsterdam (Talens), het project life kaartje heb ik gekregen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten