Pagina's

maandag 20 maart 2017

Pocketletter #5: Kleurig en fleurig

Onlangs heb ik voor het eerst sinds enige tijd weer meegedaan met een pocketletter-swap. De faebookgroep pocketletters organiseert veel meer leuke swaps, maar ik moet gezien mijn tijd wat kritischer zijn qua inschrijving. Maar deze vond ik wel heel leuk: een round robin pocketletter-swap met als thema Kleurig en Fleurig!

Het is natuurlijk niet zo uitgebreid als het grote Round Robin-project: bij deze swap zit je in een groepje met z'n vieren. Iedereen begint een pocketletter en vult 3 vakjes. Dan wordt de PL naar de volgende gestuurd, die op haar beurt weer 3 vakjes vult. De derde in de rij vult de laatste 3 vakjes en dan stuur je de complete pocketletter naar nummer 4.

Zo'n round robin pocketletter is toch heel anders dan een round robin boekje. In zo'n boekje maak je je eigen 6 pagina's met zelfgekozen thema's, maar bij een pocketletter draait het om het geheel. Wat je dus doet is verdergaan waar de vorige gebleven is. Je blijft in dezelfde stijl of kleurstelling werken, maar geeft er toch ook weer je eigen draai aan. Tenminste, zo heb ik het geïnterpreteerd. En Sabine, die voor mij in het groepje zat, had hetzelfde. Dan krijg je wel eenheid in je pocketletter, maar je ziet toch ook de individuele bijdragen.

Omdat nog niet alle pocketletters bij de uiteindelijke eigenaar zijn, houden jullie mijn bijdragen tegoed. Wel kan ik alvast de pocketletter laten zien die ik heb gekregen! En wat is ie mooi geworden! Het is een heel fleurige en kleurige lente-pocketletter met mooie details. Kimberley, Karin en Sabine hebben echt hun best gedaan. Er zaten ook bijzonder fijne goodies bij en leuke briefjes. Echt een aanrader, dit project.



Kimberley deed de aftrap

Karin is met het thema verder gegaan
en de finale was voor Sabine

de achterkant ziet er ook kleurig en fleurig uit

en wat een boel leuke goodies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten